سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن سفید

پس از تولید سنگ، هرچقدر سطح سنگ تراورتن سفید بدون لایه باشد کیفیت و قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. سنگ تراورتن بسته به اینکه از چه جهتی برش داده می شود می تواند ساختار لایه به لایه یا بدون لایه داشته باشد. که اصطلاحا گفته می شود سنگ موجدار یا بی موج تراورتن.
تروارتن ها از ساختار متخلخل و پر منفذی برخوردار هستند. این ویژگی از سُر خوردن افراد و اجسام روی آنها جلوگیری میکند. و باعث افزایش چسبندگی سنگ به ملات می شود. شرایطی که موجب شده است این سنگ ویژگی های عالی ای بدست آورد و این ویژگی ها کاربرد سنگ تراورتن را بیشتر کردند. کارایی هم در فضای بیرون و داخل ساختمان ها و هم در مکان های عمومی. بخصوص تراورتن های سفید به دلیل رنگی که دارند. 
سنگ تراورتن سفید یکی از گزینه های بسیار مناسب برای نمای بیرونی ساختمان می باشد. این سنگهای ساختمانی دوام مطلوبی در برابر بیشتر عوامل مخرب محیطی دارند. و چگالی پایین آن در کاهش وزن ساختمان مؤثر اس. همچنین رنگ روشن آنها نیز، باعث ایجاد ظاهری بسیار زیبا و لوکس در نما می شود. بخصوص برای سنگ نما رومی.
دیوارها نقش مهمی در طراحی کلی ساختمان دارند. بنابراین برای انتخاب سنگ مناسب هر یک از این سازه ها باید به کارکرد و شرایط مختلف آن ها توجه کرد. به ویژه سنگ دیوار فضاهای بیرونی که باید مقاومت و دوام کافی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد. پس سنگ تراورتن سفید برای پوشش دیوار ها عالی می باشد.
تراورتن های سفید نه تنها برای سنگ کف ساختمان کاربرد دارند، بلکه برای کفپوش استخرهای خانگی هم نیر مناسب هستند. زیرا لغزندگی ایجاد نمی‌ کنند. همچنین به دلیل عدم جذب گرما، سطح زمین در روزهای گرم، خنک می ‌ماند. بنابراین، راه رفتن با پای برهنه روی سطح سنگ کف تروارتن سفید احساس خوبی دارد.
source: فروش سنگ تراورتن سفید