سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ پله مرمریت دهبید

سنگ مرمریت

ما پیشتر سنگ هرسین پله را به عنوان یکی از بهترین سنگ راه پله معرفی کرده ایم. اما در لیست بهترین سنگهای ساختمانیِ مناسب برای راه پله چه سنگهای دیگری هستند؟ آیا سنگ مرمریت دهبید هم برای این قسمت مهم ساختمان ها مناسب است یا نه؟

می توان گفت دو عوامل مهمی که در انتخاب سنگ پله از اهمیت بیشتری برخوردارند، ایمنی و سپس زیبایی راه پله هستند. هرچند که راه پله هایی که در داخل ساختمان قرار دارند، طبیعتا در معرض شرایط آب و هوایی مانند نور آفتاب، گرما و سرمای شدید، رطوبت و هوازدگی قرار ندارند، اما از آنجایی که راه پله مکانی است پرتردد، ایمنی (به ویژه لیز و لغزنده نبودن) سنگ پله اهمیت زیادی دارد.

در طرف مقابل چون فضای داخلی ساختمان، قسمت ها، جزئیات، وسایل، لوازم، … بسیار متنوع و مختلفی دارد، زیبایی سنگ پله هم مهم می شود. سنگ مرمریت دهبید یک سنگ مرمریت ایرانی است که از شهرت جهانی برخوردار است. سنگ مرمریت دهبید، سنگی صیقلی و براق با سطح یکدست و طبیعی است و از مرغوب ترین سنگهای ساختمانی با کیفیت صادراتی می باشد.

ضد خش و سایش، تخلخل پایین، جذب آب بسیار پایین، ساب پذیری فوق العاده، مقاومت فشاری مناسب، ثبات رنگ، زیبا و لاکچری، قیمت مناسب، ابعاد دلخواه و برش پذیری عالی از جمله ویژگی های سنگ مرمریت دهبید هستند که این سنگ را به یکی از پرفروش ترین سنگهای ساختمانی تبدیل کرده است.

دیواره های داخلی ساختمان، ساخت مصنوعات دکوراتیو، سنگفرش واحد های تجاری و اداری و مسکونی، سرویس بهداشتی، میز و کانتر آشپزخانه از کاربرد های این سنگ هستند؛

source: سنگ پله مرمریت دهبید