سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سنگ مرودشت و کاربرد آن

سنگ مرمریت

یکی از پرفروش ترین سنگ های ساختمانی، خرید سنگ مرودشت است. چرا که این سنگ یکی از سفیدترین سنگهای طبیعی بوده و دل هر خریداری را می برد.

سنگ مرودشت از خانواده سنگهای طبیعی مرمریت می باشد و از معادن سپید سنگ مرودشت در استان فارس استخراج می شود. این سنگ زیبای مرمریت بدلیل رنگ سفید و یکدست بودن آن گزینه بسیار مناسبی برای نمای ساختمان می باشد اما نه همه نماها، بلکه نمای داخلی.

زیرا سنگ مرمریت مرودشت یک سنگ آهکی بوده و به همین دلیل از جذب آب بالایی برخوردار است. به همین دلیل نمیتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. بنابراین از سنگ مرودشت باید در مکان هایی استفاده کرد که در معرض آب یا رطوبت نیستند. مانند دیوار های داخلی، کفپوش پذیرایی، دیوار راه پله، دیوار پارکینگ می باشد.

اما شاید دیده یا شنیده باشید که از این سنگ، به عنوان سنگ نما در نمای خارجی هم استفاده می شود؛ و حال این سوال برایتان پیش می آید که چطور از مرمریت مرودشت استفاده کرده اند؟

در واقع قبل از روانه این سنگ ساختمانی به بازار برای فروش و خرید سنگ مرودشت، در زمان تولید و فرآوری آن از موادی استفاده می کنند که مقاومت سنگ را افزایش می دهند.

درنتیجه اگر قصد استفاده از مرمریت مرودشت برای نمای خارجی را دارید حتما از فروشنده بپرسید برای نمای اصلی مناسب است یا نه. اما سنگ مرودشت معمولا بصورت سابیده، چرمی و تیشه ای فرآوری می شود.

source: قیمت سنگ مرودشت و کاربرد آن