سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سنگ پله سفید

سنگ پله

اگر مصالحی که برای سنگ پله استفاده می شود، سفید رنگ باشد. به طور مثال سنگ پله سفید یا چوب هایی به رنگ سفید. زیرا رنگ سفید از قدرتمندترین رنگها برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. با اینکه خود یک رنگ خنثی محسوب می ‌شود اما به راحتی با رنگ ‌های دیگر ترکیب شده و به نوعی به دیگر رنگ ‌ها اجازه می ‌دهد خود را به نمایش بگذارند.

سنگ ساختمانی مورد استفاده برای هر قسمت از ساختمان باید دارای ویژگی هایی باشد که مناسب همان قسمت باشد. به عنوان نمونه از هر سنگی نمی توان برای قسمت های آبریز خانه استفاده کرد. سنگ پله هم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از دلایلی که استفاده از سنگ پله را برای ساخت پلکان، بسیار رایج کرده است همین مورد می باشد. رنگ سفید از جمله رنگهای است که به وفور در سنگهای ساختمانی یافت می شود. مانند: سنگهای مرمریت، انواغ گرانیت، سنگ تراورتن، … .

رنگ سفید از قدرتمندترین رنگها برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. با اینکه خود یک رنگ خنثی محسوب می ‌شود اما به راحتی با رنگ ‌های دیگر ترکیب شده و به نوعی به دیگر رنگ ‌ها اجازه می ‌دهد خود را به نمایش بگذارند.

سنگ پله با زمینه سفید از تنوع بالایی برخوردار می ‌باشد اما اکثریت آنها قابلیت استفاده جهت راه پله را ندارند. در بین آنها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مرمریت جوشقان، سنگ چینی ازنا، مرمریت صلصالی، سنگ چینی قروه، ... . در آخر فراموش نکنید راه پله بیش از آنچه در ظاهر به نظر می آید نیاز به طراحی مهندسی دقیق و زیبا دارد.

source: قیمت سنگ پله سفید