سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ هرسین پله

سنگ مرمریت هرسین

برای ساخت پله و راه پله باید از متریالی استفاده کرد که زیبا بوده و باعث صدمه زدن به افراد هم نشود. مانند سنگ هرسین پله. زیرا پله و راه پله علاوه بر راه ارتباطی بین طبقات، به سلامت افراد هم مرتبط می شود. چرا به طور خاص سنگ مرمریت هرسین برای پله؟ زیرا از آزمایش هایی که به منظور استفاده برای پله، بر روی این سنگ انجام شده است، سربلند بیرون آمده است.

سنگ هرسین از نوع سنگهای دگرگون شده بر پایه کربنات کلسیم است و دارای کانی های کلسیت، دولومیت و کریستالها می باشد. بافت و ساختار این کانی ها در اثر فشار و حرارت بالا به یک کلسیت بزرگ و رگه دار تبدیل شده است.

سنگ هرسین پله یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین سنگهای مرمریت ایران است. وجود چند ویژگی مهم در سنگ مرمریت هرسین این سنگ را به عنوان یک برند معروف در گروه بهترین سنگ مرمریت معرفی کرده است. این ویژگی ها و مشخصات عبارتند از:

معیار انتخاب سنگ برای پله را میتوان به دو فاکتور مهم داخل بنا و خارج از بنا تقسیم کرد. جنس سنگ و فراوری های سنگ نسبت به کاربرد در یکی از این دو حالت تغییر میکند. پله در فضاهای داخلی غالبا و اصولا باید زیباتر، ظریف تر با سطحی براق و شفاف باشد.

پله در فضای خارجی باید استقامت در برابر شرایط سخت (چه از لحاظ آب و هوایی و چه از لحاظ کاربری) را داشته باشد و علاوه بر آن مشکل لغزندگی نداشته و اصطکاک سطحی مناسب داشته باشد.

source: سنگ هرسین پله